Kundeapp vår er åpnet igjen

Kundeapp vår er åpnet igjen

Lofotkraft kundeapp er åpnet igjen, etter at vi dessverre måtte stenge den i forbindelse med innføringen av Elhub. Nå kan du enkelt følge med på strømforbruket ditt, se våre planlagte utkoblinger og sjekke status i strømnettet.

Kundeappen vil fungere som før – med ett unntak: Du kan ikke endre dine personopplysninger i appen vår lenger.

Etter at Elhub gikk i drift 18. februar er det nemlig bare kraftleverandørene som har lov til å endre/oppdatere kundedata. Lofotkraft selger ikke strøm, men drifter strømnettet i Lofoten. Og som nettselskap har vi altså ikke tilgang til endre kundedata som postadresse, mobilnummer og epostadresse lenger.

Hvis du skal endre personopplysningene dine, må du gjøre dette via de løsningene som kraftleverandøren din tilbyr.

 

Finner du ikke svar på det du lurer på?

Logg på Min side

Har du ikke brukerkonto? Vennligst registrer deg.