Lofotkraft sin Kundeapp er stengt inntil videre

I forbindelse med innføringen av Elhub måtte vi dessverre stenge kundeappen vår fra torsdag 31. januar. Den må bygges om pga innføringen av Elhub, og er stengt inntil videre.

Etter innføringen av Elhub er det bare kraftleverandørene som har lov til å endre/oppdatere kundedata. Lofotkraft selger ikke strøm, men drifter strømnettet i Lofoten. Som nettselskap har vi altså ikke lov til endre kundedata som postadresse, mobilnummer og epostadresse.

Derfor kan heller ikke kundene ha tilgang til å endre sine data i Lofotkraft, og vi må dessverre stenge appen til den er oppgradert til ny versjon.

Min Side vil være åpen for rapportering av målerstand for kunder som ikke har fått AMS-måler ennå – men det vil inntil videre heller ikke være mulig å oppdatere andre kundeopplysninger på Min Side.

Finner du ikke svar på det du lurer på?

Logg på Min side

Har du ikke brukerkonto? Vennligst registrer deg.